tisdag 17 november 2009

batteridrivna vindrutetorkare i minitatyrformat

Annica Ida Lovisa sitter just nu ner och pustar ut över att hon äntligen får sitta ner efter att ha gått från skolan till centrum för att åka lokalbussen. Ni tänker väl att det inte är alls speciellt långt, men det är det då man har två väskor som väger mer än man vill och det regnar. Dessutom denna otroligt vackra dag har jag glasögon! Ni som använder glasögon själv vet nog vad detta innebär så ni behöver nog ingen mer detaljerad förklaring. Men ni andra kan få veta att det är jobbigare än vad ni tror att få vatten fulla glasögonen så att man ser suddigt trots att man bär dom, sen kan man i alla fall inte jag ta av dom för då ser man ännu sämre på grund av mina dåliga syn. Hemskt! Nästan så man skulle börja tillverka batteridrivna vindrutetorkare i miniatyrformat för glasögon. Vilket idé!
Här sitter jag i alla fall nu och hyllar Creme Bonjours färskost med tacosmak till en rostad ljus macka. Tänkte först vara lite nyttig med att ta ett mörkt bröd men tänkte njuta extra mycket!

Inga kommentarer:

 
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: